הכנסה נוספת מהבית ב2022

הכנסה נוספת מהבית ב 2018 הפכה למשהו שכל אחד ללא הון התחלתי יכול להשיג. לפני שנתחיל במאמר המלא, אני רוצה לדבר איתך על התחום בו כולנו, אם נרצה או לא מייצרים רווחים כל שנה. התחום הזה הוא שוק ההון.

אם תאהב את זה או לא, הפנסיה שלך מושקעת שם, וכנראה שגם קרנות וביטוחים אחרים.

דרך פופולרית נוספת להרוויח כסף מהאינטרנט, והטרנד הכי חם שהיה ב 2018 הוא בניית חנויות שופיפיי. למה?

  1. הכנסה פסיבית – מהרגע שהחנות מוכנה ורווחית, היא יכולה להיות באוויר שנים. אפשר לתחזק אותה 4 שעות בשבוע. ואפילו פחות.
  2. פוטנציאל הכנסה גבוה – 2 חברים טובים שלי לקחו את התחום ברצינות והתמקצעו בו מעל שנתיים. אחד מהם מרוויח מאות אלפי שקלים כל חודש רק מחנות אחת.

הקורס הכי טוב שמצאתי בתחום בעברית הוא מאורת האריות של שופיפיי של ג'ון אלגורט. הרבה מהאנשים שעברו את הקורס הזה מדווחים על רווחים כבר ב 4 החודשים הראשונים. בנוסף יש קבוצות פייסבוק ווואצאפ שתומכות מאוד, וליווי של מדריך הקורס.

הדרך השנייה היא מכירת מוצרים באמזון. למה? כי בכל יום נמצאים שם עשרות מיליוני אנשים שרק מחפשים על מה להוציא את הכסף. אם אתה רוצה להצליח בתחום ממליץ לך להתחיל מסדרת הסרטונים החינמית של יגאל רז: סדרת סרטוני אמזון בחינם.

הכנסה נוספת מהבית המדריך המלא

יש הרבה דרכים להשיג הכנסה נוספת גם בעולם האמיתי וגם באינטרנט. בטח כבר נתקלתם באתרים שמלמדים אתכם לעשות "כסף קל" או "כסף מהיר". רוב הדרכים הללו ממש לא שוות את הזמן שלכם. יהיה לכם קשה להתמיד לאורך זמן, ובסופו של דבר מדובר על כסף קטן. דוגמאות נפוצות לדרכים כאלה הן סקרים בתשלום, תשלום עבור צפייה בפרסומות, קריאת מודעות, פירמידות למיניהן וכו'.

בפעם הראשונה שחיפשתי הכנסה מהבית נתקלתי באתרים כאלה. נרשמתי לאתר של מילוי סקרים וצפייה בפרסומות. אחרי בערך 20 סקרים ו 15 פרסומות התעייפתי. הרווחתי 2 שקלים על הסקרים, ו75 אגורות על הצפייה בפרסומות…  והבנתי שמפה לא תבוא הישועה.

מאז, עברו הרבה שנים. סיימתי תואר בהנדסה, בניתי אתרים וחנויות אינטרנטיות, צילמתי סרטונים, פיתחתי אפליקציות ובעיקר, מצאתי דרכים לייצר הכנסה נוספת במאמץ סביר. במהלך התהליך נחשפתי להמון עולמות, יצרתי הרבה קשרים, בעיקר ראיתי איך אנשים שלא היו "העפרונות הכי חדים בקלמר" מרווחים סכומים משוגעים. אז מההדרכים שעובדות ליצירת מקורות הכנסה נוספים?

בואו נדבר על הפיל שבחדר – האם זה אמיתי? 

לא רק שכסף באינטרנט זה דבר אמיתי לגמרי, זה גם העתיד. יותר מזה, בעידן בו פייסבוק, גוגל ואמזון הם בין 10 החברות הגדולות בעולם, זאתי שאלה מגוכחת.

אם אתה עדיין סקפטי, אני מוכן להראות לך את ההכנסות שלי בחודש האחרון ממקורות שונים באינטרנט בזמן שאני מטייל, נהנה, ועובד כמה שעות על תחזוקה בשבוע. (בערך 10,000 שקלים) ואני בסך הכול די מתחיל ועצלן…

הכנסה נוספת מהבית דרך האינטרנט

4 דרכים לייצר הכנסה נוספת דרך האינטרנט

דרך 1 –  הכנסה פאסיבית מסרטונים ביוטוב:לפעמים סרטון באורך של 30 שניות יכול לקבל מיליוני צפיות. אפשר ליצור סרטונים עם כל מצלמה שבטלפון, ולא צריך שום דבר מעבר לקצת יצירתיות. אנשים צילמו את הארנב שלהם אוכל אבטיח קיבלו 2 מיליון צפיות.

בהמשך תוכל לבנות ערוץ עם עוקבים, ולהעלות סרטונים נוספים. יש הרבה לאן להתשפר ולצמוח. ברגע שהסרטון שלך כבר שם הוא יכול לייצר לכם הכנסה חודשית שתימשך עוד הרבה. והיום עם הרשתות החברתיות ההפצה של סרטון מצחיק/מעניין תהיה מהירה מתמיד.

* עדכון – בשנת 2018, יוטוב הקשיחה את מדיניות שלהם לגבי מפרסמים חדשים. רק מפרסמים עם מעל 1000 עוקבים יוכלו לשים פרסומות בסרטונים שלהם.

דרך 2 – השקעה בשוק ההון: האנשים הכי עשירים בעולם משקיעים בשוק ההון, ולא רק הם. בנקים, קרנות השתלמות, חברות ביטוח, ואפילו גופים ממשלתיים משקיעים בשוק ההון על בסיס קבוע. ואם גופים כאלה גדולים משקיעים שם כנראה שיש לזה סיבה טובה.

השקעה בשוק ההון היא דרך טובה להרוויח כסף לטווח הרחוק מהכסף שכבר ברשותך. "לייצר כסף מכסף". כתבתי מאמר שלם על ההזדמנויות, והסיכונים של השקעה בשוק ההון במאמר – שוק ההון למתחילים. שווה קריאה ?

דרך 3 – חנויות אינטרנטיות 

תכלס השיטה הכי רווחית ב2018. איך עושים מזה כסף? פשוט. קונים בזול, מוכרים במחיר השוק. כמו כל עסק שאנחנו מכירים פחות או יותר. שוק הקניות אונליין בצמיחה אדירה, כאשר (ע"פ עיתון דה מרקר) ב2017 היו רכישות בסך 14 מיליארד דולר, רק מישראל (לעומת 11.7 ב2016).

הקמת חנות פיזית כרוכה בביורקרטיה שנמשכת חודשים, ובעלויות של מאות אלפי שקלים. חנות אינטרנטית משלך אפשר לפתוח תוך כמה שעות. במקום לקנות סחורה בעשרות אלפי שקלים (כי מי הולך לחנות ריקה?) תוכלו להתחיל מסחורה בשווי כמה מאות שקלים, ואם תרצו לחסוך גם את זה, אפשר למכור סחורה של אנשים אחרים (droppings).

אז איך מתחילים?

א – מכירת מוצרים באמזון

לחנות באמזון יש מספר יתרונות. הראשון הוא האמינות שיש לאמזון בקרב הלקוחות. היתרון השני הוא העובדה שיש שם כבר גולשים שקונים כל הזמן. במידה ויהיו לכם ביקורות חיוביות תוכלו לקבל תנועה (לקוחות) בחינם.

אם זאת, לפתיחת חנות באמזון יש גם מספר חסרונות. התחרות לא קלה, קשה למחוק תגובות רעות, וקיימת מדיניות החזרים קשוחה ועוד.

למרות הכול, חבר שלמד איתי בתואר בהנדסה, פתח חנות באמזון. השיא שלו היה 4328$ מכירות ביום אחד בבלאק פרידיי. (חג הקניות האמריקאי). ככה שכסף יש שם. ובכמויות מוגזמות.  ממליץ לך בחום להתחיל מסדרת הסרטונים החינמית הזאת: איך לסחור באמזון.

ב – מכירת מוצרים בחנות משלך – 

אלטרנטיבה עדיפה יותר לדעתי, היא ליצור חנות משלך ב shopify. בחנות כזאת תוכלו לשמר את הלקוחות ולשווק להם, לקבוע את התנאים, להביא גולשים בלי לפחד שיקנו מהמתחרים, לשלוט על השפה, לעצב את החנות ועוד.

– עבודה נוספת מהבית כפרילנסרים : אם יש לך ידע כלשהי הוא מיומנות תוכל לתת שירות כפרילנסר ולקבל תשלום בקלות. אם למשל אתה מעצב אתרים תוכל להירשם לאתרים של עבודה ברשת, לחפש משרות בעצמך או להיכנס למאגר העובדים ולחכות שמישהו ייצור אתכם קשר. במקרים של תחומים אחרים, תוכל לכתוב מאמרים, להפיק סרטונים ולספק תוכן בתחום בו אתם מבין תמורת תשלום (מאומניות לחימה ועד לאילוף כלבים).

יש מספר אתרים לעשות את זה בעברית, אבל הרבה יותר אתרים בהם תוכלו להציע את הכישרון שלך באנגלית. אם יש לך ידע בתכנות ועיצוב זה יהיה ממש טוב, אבל גם אם אין לך איזשהו כישור מיוחד תוכלו לכתוב מאמרים, לתרגם, ליצור אייקונים עם תוכנות חינמיות ומהירות, סרטוני אנימציה ועוד.

ככל שתתמקצע יותר תוכל לקחת יותר כסף, ולעשות את העבודות הרבה יותר מהר. מ – 10 דולר לעבודה של חצי שעה שעה זה יהפוך ל 15 דולר לעבודה של 20 דקות וזה רק הולך ומשתפר עם הזמן.

אתר עם קונספט מעניין הוא פייבר (fiverr). העבודות מתחילות ב 5$ ,אבל לפעמים העבודה הזאת יכולה לקחת לך 5 דקות. למשל הקראה של טקסט לפרסומות בעברית. בנוסף, יש אפשרויות להציע הצעות גדולות יותר ב10$, 20$ ואפילו ב100$. אם תשחק על הכמות למשל תוכלו לבצע 15 – 10 עבודות בשעתיים ופתאום 50$-75$ לשעתיים נשמע אחרת לגמרי. למדריך פייבר בעברית: מדריך לפייבר.

דרך 5 – הדרכות פרטיות:  למרות שצוחקים הרבה על השכר של מורים, ראיתי לא מזמן כתבה שהפתיע אותי. הביקוש למורים פרטיים עולה על ההיצע ומורה פרטי יכול להרוויח בכיף 100-150 שקל לשעה.

במידה ואתם חזקים במקצועות ראליים (למשל אם אתם מהנדסים/כלכלנים וכו') תוכלו להעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה במחיר קצת יותר נמוך אבל עדיין משתלם. גם אם אינכם חזקים בתחום הלימודים, תוכלו לקחת משהו שאתם טובים בו וללמד אנשים אחרים.

אתם מנגנים מעולה בגיטרה? תוכלו ללמד אנשים לנגן! אחלה דרך ליצור הכנסה נוספת וליהנות תוך כדי אם אתם שואלים אותי. אם אתם מעולים במטבח הציעו שיעורי בישול במחיר הוגן (למשל 50 שקל לשעה) ויהיה לכם הרבה קונים.

דרך 6 – שיווק שותפים

שיווק שותפים למתחילים בוקינג, אמזון ורשתות הוא שיווק של מוצרים אחרים תמורת קבלת עמלה מסוימת. איך זה עובד? חברות גדולות (למשל גרופון) משלמות עמלות על כל הפנייה של לקוח שקנה/השאיר פרטים (ליד).

העבודה היא להביא אנשים שיקנו את ההצעות. אתה לא צריך להביא אותם פיזית, אלא רק שהם יגיעו דרך הקישור שלך. איך מביאים אנשים? כל פלטפורמה בה יש הרבה אנשים רלוונטית. סרטון יוטוב, עמוד אינסטגרם, בלוג, קבוצת פייסבוק, אפילו תגובות לכתבות. אם הבן אדם נכנס מהלינק שלך וקנה השאיר פרטים, אתה מקבל אחוזים.

לדעתי הסוד להצלחה הוא לשווק מוצרים שגם אתה היית קונה. המכירה הופכת ככה להרבה יותר טבעית וקלה, והמילים המתאימות גם יזרמו לך בקלות.

איך מגיעים בכלל למוצרים?

יש רשתות שותפים, שהתפקיד שלהם היא לתווך בין בעלי מוצרים, לשותפים (אתה). ברשת תוכל למצוא מאות מוצרים אותם תוכל לשווק תמורת עמלה גבוהה. נכון לעכשיו רשת השותפים הכי גדולה בישראל היא דינג דונג. הם גם מעבירים קורס במחיר טוב ביחס לקורסי שיווק השותפים האחרים. המדריך המלא

וכמובן שאם עדיין לא נרשמת לסדרת הסרטונים שמלמד איך לייצר עוד משכורת ב 2 ימי עבודה בשבוע, אתה מוזמן להירשם בכפתור הבא:

הדרך הרגילה – אתרי דרושים: האמת שזאת הדרך הכי פחות אהובה עלי, אבל חשוב לציין גם אותה. זאת כביכול, "הדרך הרגילה" להרוויח כסף נוסף – למצוא עבודה שנייה. מה מיוחד במשרות מהסוג הזה? פשוט שהם יהיו בשעות שישתלבו לכם עם המשרה הרגילה.

למשל משרות בשעות הערב, משמרות פעמיים בשבוע בסופי שבוע, עבודה מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה, ולפעמים אפילו סתם פרויקטים זמניים חד יומיים כנסים, הופעות וכו'. פשוט תרשמו בחיפוש "הכנסה נוספת" באתרי הדרושים הגדולים כמו alljob דרושים ועוד. ותמצאו משהו שישתלב טוב עם העבודה שלכם.

במקרים רבים מגיעים בחיים למצב שאין ברירה וחייבים לעבוד ב2 עבודות. זה מאוד שוחק וקשה וזה מצב שהייתי מנסה להימנע ממנו כמה שאפשר. העלאה במשכורת הנוכחית וקידום, מעבר למקום עבודה טוב יותר ומתגמל יותר + השלמת הכנסה בדרך אחרת זה הכיוון שאתם צריכים לשאוף אליו.

לסיכום

אם יש לכם קצת זמן פנוי ואתם רוצים לייצר השלמת הכנסה שתתן לכם קצת יותר מרווח נשימה, היום זה קל מתמיד. רק צריך לפתוח את העיניים ולראות את האפשרויות מסביב, ואפשר אפילו להרוויח מהבית. מעבר לדרכים במאמר יש עוד הרבה אפשרויות שאפילו אני לא מכיר. דברו עם אנשים מסביב, והישארו עם אוזניים ועיניים פתוחות להזדמנויות ?

המאמרים הבאים:

איך לעשות כסף בשוק ההון – שוק ההון למתחילים.

מה ללמוד? המקצועות הכי ריווחיים בשוק העבודה.

ולסיום סרטון קצר על איך עושים כסף ביוטוב

he_ILHebrew