רשת שותפים מומלצת – רשימת רשתות שותפים ל 2018

היום נדבר על רשתות שותפים הישראליות, ועל תוכניות שותפים של חברות פרטיות. במאמר אנחנו הולכים להראות:

  • באיזה רשת תקבל מעל ל100 שקלים לליד
  • באיזה רשת תמצא מוצרים עם עמלה של 1000 שקל למכירה
  • מי מהם הכי מומלצת למתחילים
  • איך נרשמים ומוצאים תוכנית שותפים של חברה פרטית
  • ועוד

לפני שנתחיל יש לי דיל פצצה בשבילך, שממש לא כדאי לך לפספס. הדיל כולל:

  1. עסק פעיל, עובד, רץ ומוכן בשיווק שותפים הכולל
    • חשבון דיוור פעיל עם רשימת תפוצה
    • 3 דפי נחיתה שנבדקו והוכחו כממירים
    • 3 מדריכים pdf חינמיים שתוכל לחלק
    • סדרת מיילים אוטמוטית בת 15 מיילים לפחות
    • חשבון מודעות פעיל בפייסבוק עם מודעות מטורגטות לקהל המתאים
    • מה שנשאר זה רק ללחוץ פליי
  2. קורס שיווק שותפים מלא, מבין המקיפים והטובים ביותר שיש בישראל
  3. ליווי אישי, ועזרה בתפעול של העסק בשיווק שותפים המוכן במשך שנה שלמה

כמה זה עולה? במחיר ממוצע של קורס שיווק שותפים.

כל הפרטים בסרטון הזה: עסק פעיל בשיווק שותפים

מה תפקידה של רשת שותפים ומה הופך אותה למוצלחת

רשת שותפים היא גורם "מתווך" בין בעלי עסקים, למשווקים. התיווך בא לידי ביטוי בהבאת בעלי עסקים חדשים, מעקב אחר המרות, תשלומים ועוד.

בקיצור היא עושה את כל העבודה השחורה מאחורי הקלעים. רשת שותפים טוב למשווקים נמדדת בעיקר בפרמטרים הבאים:

  1. כמות ההצעות לשיווק ברשת
  2. איכות ההצעות והמפרסמים
  3. קצב עדכון מהיר ואופטימזציות
  4. תמיכה ומענה למשווקים
  5. ערך מוסף

רשת שותפים מומלצת תהיה אחת עם מגוון של הצעות איכותיות מתחומים שונים. אחת שיש לה שיתופי פעולה עם גורמים גדולים במשק (למשל מכללות ואוניברסיטאות).

רשת השותפים של דינג דונג

לדעתי האישית, דינג דונג היא רשת השותפים הישראלית הכי מומלצת. במיוחד עבור מתחילים.

ערך מוסף: שיפור תמידי של דפי הנחיתה והדרכות רבות למתחילים. בנוסף, הם בונים משפכים (סדרות מיילים) שמגיעות ללקוחות ועוזרות לשפר את אחוזי ההמרה.

עם משפכים מוכנים, ודפי נחיתה ממירים, כל מה שנשאר לך בתור משווק זה לבנות מודעה טובה. את כל השאר הם עושים בשבילך.

הבונוס השני שמיוחד להם הוא האפשרות לבנות דפי נחיתה משלך ולסנכרן אותם עם המערכת. תוכל לבדוק אילו מודעות ממירות הכי טוב, ולבנות דף נחיתה שמותאם אליהם.

כמות הצעות: מעל 60.

איכות ההצעות: חלק מההצעות הם מגופים גדולים במשק (למשל מכללת פסגות), וחלק מגופים פחות מוכרים (למשל סדנאות בישול). בדרך כלל דינג דונג מורידים הצעות לא ממירות.

קישור להרשמה לרשת: הרשמה לדינג דונג

תוכנית ההכשרה שלהם למשווקים: פרטים על מסלול ההכשרה של דינג דונג

מסלול ההכשרה של דינג דונג הוא המסלול ההכשרה הכי נגיש מבחינת מחיר שאני מכיר לשיווק שותפים בישראל.

בנוסף, זה שהקורס מגובה ברשת שותפים בעלת עשרות מוצרים משלהם נותן לקורס יתרון יחסי "לא פייר" על רוב הקורסים האחרים. בקורס הם מראים דוגמאות על מוצרים מהרשת. בקיצור אני ממליץ לך בחום על השילוב של הקורס ושיווק ההצעות מהרשת.

כמה הצעות של רשת השותפים דינג דונג
רשת שותפים דינג דונג – הצעות מתוך המערכת

ספארק מרקטינג 

ערך מוסף: הצעות לידים חזקות מאוד: הרשת מתמחית רק בהצעות לידים, ויש שם הצעות עם עמלה גבוהה מאוד (מעל 100 שקלים לליד). בין הצעות הלידים שלה אפשר למצוא הצעות ביטוח, נדל"ן, קורסי בשוק ההון, בריאות ויופי ועוד.

הקהילה של ספארק היא רשת שותפים סגורה לחברי הקהילה. היתרון בכך הוא שהתחרות הרבה יותר קטנה, והפרסום הרבה יותר זול. בשביל להיות חבר בקהילה צריך לשלם דמי מנוי חודשיים (שאפשר לחסות בקלות עם 2 לידים).

אתה משלם דמי מנוי על:

  • לתמיכה בקבוצה ומענה לשאלות
  • לייבים שבועיים בהם מראים קמפיינים של הצעות ברשת
  • הצעות לידים יחודיות
  • ועוד

הצטרפות לרשת בקישור: הצטרפות כמשווק לרשת ספארק

למסלול ההכשרה שלם: ההכשרה של ספארק

רשת clickon

ערך מוסף: שיתופי פעולה עם גופים חזקים וגדולים. בין שיתופי פעולה אלה ניתן למצוא את חברת התעופה אל-על התעופה איסתא, האוניברסיטה הפתוחה, הורדת שיער בלייזר, אתר ההשוואות zap ועוד.

הרשת אינה מתאימה למתחילים, ולא כל ההצעות ממירות. עם זאת, לאנשים עם קצת ניסיון בהחלט יש עם מה לעבוד.

קושי נוסף שהיה לי ברשת זה שהמפרסמים צריכים לאשר את המשווקים, מה שלוקח זמן ודרכי הפרסום מוגבלות. בחלק מההצעות מותר לשווק רק בPPC, חלק רק בבלוגים.

כמות הצעות: מעל 50.

איכות ההצעות: חלק גדול ההצעות ברשת הם של גופים מוכרים. אם זאת, מומלץ לבדוק את דפי הנתיחה, ויש לבדוק את תנאי הפרסום של כל הצעה.

קישור להרשמה: הרשמה לclickon

רשת wesell 

דומה מאוד לרשת clickon. יש לה את אותם בעלים, והמערכת בנויה באופן דומה. ההבדלים העיקריים בין הרשתות הוא בהצעות השונות. עם כבר נרשמתם לאחת אין שום סיבה לא להירשם לשנייה.

שנרשמתי לרשתות clickon ו wesell שאלו אותי שאלות כמו:

  • מה דרכי השיווק שלך?
  • האם יש לך אתר? אם כן כמות המבקרים החודשית?
  • כמה שנות ניסיון יש לך?

רשתות אלא אינן מאשרות כל אחד, כך שאם אתה מתחיל לגמרי, הייתי ממליץ לך קצת להשתפשף.

קישור להרשמה: הרשמה ל wesell

רשת leadim4u

רשת שקיימת מ 2013, אבל אני גיליתי אותה רק בחודש האחרון. ממבט ראשוני עושה רושם שיש שם הצעות טובות, וקצת שונות מהרשתות האחרות. לדוגמה הצעת לידים לעורכי דין או השכרת רכבים. עוד הצעות לא שגרתיות: תמי4, מי עדן, פתרונות דיור לגיל השלישי ועוד.

מבין הרשתות הישראליות שראיתי, זאת הרשת עם הכי הרבה הצעות באנגלית.

קישור להרשמה: הרשמה ל leadim4u

תוכניות שותפים נוספות

כמעט לכל חברה גדולה בחו"ל היום יש תוכניות שותפים. אמזון, אלי אקספרס, אתר המלונות Booking ועוד. אפילו לחברות ישראליות גדולות כמו אל על ואיסתא יש תוכנית כזאת. לא חסר הצעות לשווק. העיקר להתחיל.

איך למצוא ולהירשם תוכנית שותפים של חברה

אפשר למצוא קישור להרשמה בתחתית הדף, בדרך כלל תחת הכיתוב affiliate, או תוכנית שותפים. בדרך כלל תצטרכו למלות איזה טופס. בחלק מהמקרים תאושרו באופן אוטומטי, ובחלק ידבר איתכם נציג.

ברגע שתחפשו אתם תופתעו לגלות לכמה חברות יש תוכנית כזאת. אני למשל הזמתי שייק חלבון בiherb 3-4 פעמים עד שראיתי שיש להם תוכנית שותפים.

דגשים אחרונים

הדבר הכי חשוב הוא לא להתפזר. לדעתי שווה להתמקד ברשת אחת, ואפילו להתמקד עוד יותר ולשווק מוצר אחד או שניים. ריכוז זה אחד המשאבים הכי חשובים שיש לנו. תזכור את המשפט שמחבר הספר הדבר האחד אמר: "אם תנסה לרדוף בו זמנית אחרי שני ארנבות לא תתפוס אף אחת מהם".

תזכור! רשת אחת – הצעה אחת. אחרי שהצלחת איתה, תמשיך להצעות נוספות.

בהצלחה!

he_ILHebrew